Elektronické aukce na internetovém aukčním portálu aukce.policenm.cz se může účastnit pouze ověřený uživatel, který splnil podmínky registrace a podmínky stanovené v elektronické aukční vyhlášce.
Registrace je zdarma.
Registraci provedete prostřednictvím ikony „Registrace“ umístěného vpravo nahoře na portálu aukce.policenm.cz a vyplněním registračního formuláře.
Registrační údaje je nezbytné vyplnit pravdivě se správnou diakritikou. Všechny údaje musí být platné a aktuální.
Údaje uvedené v registračním formuláři budou v případě vítěze elektronické aukce uvedeny v kupní smlouvě o převodu předmětu elektronické aukce.
Pokud se Organizátor a Vítěz elektronické aukce dohodnou, je možné na předmět elektronické aukce uzavřít smlouvu o budoucí kupní smlouvě.
V registračním formuláři zvolte variantu účastníka aukce:
Vítěz elektronické aukce registrovaný jako fyzická osoba/právnická osoba nabývá předmět elektronické aukce do svého osobního vlastnictví. Totožnost fyzické osoby bude úředně ověřena prostřednictvím Smlouvy a prohlášení zájemce o účasti v elektronické aukci. Totožnost právnické osoby bude ověřena obdobně.
Manželé se registrují dle registračního formuláře SJM a účastní se elektronické aukce společně. V případě výhry bude předmět elektronické aukce převeden do společného jmění manželů.
Pokud hodláte kupní smlouvou nebo jinou smlouvou nabýt předmět elektronické aukce do svého výlučného vlastnictví, doložte Organizátorovi jako součást registrace, kteroukoliv z následujících úředně ověřených kopií listin:
Nepředloží-li Vítěz elektronické aukce žijící v manželství takový doklad nejpozději 3 pracovní dny po ukončení aukce, lze Předmět elektronické aukce převést jen do společného jmění manželů.
V případě zájmu o nabytí majetku do spoluvlastnictví stačí registrace jedné osoby. Společná účast více účastníků v elektronické aukci je podmíněna jejich uzavřením Souhlasného prohlášení pro nabytí předmětu elektronické aukce více spoluvlastníky, které obsahuje určení budoucích podílů na nabytém předmětu elektronické aukce s jejich úředně ověřenými podpisy.
Zmocněnec, tedy osoba určená ostatními spoluvlastníky, je zastupuje v účasti na elektronické aukci.
Dokument je ke stažení na internetovém portále v sekci Vše o aukci – Dokumenty.
Stažený dokument je potřeba vytisknout, vyplnit a nechat podepsat všemi uvedenými osobami. Podpis každého spoluvlastníka je zapotřebí úředně ověřit. Dokument s úředně ověřenými podpisy registrovaná osoba posílá na adresu Organizátora spolu s dalšími potřebnými dokumenty pro dokončení registrace a přihlášení do elektronické aukce.
Po vyplnění registračního formuláře jej odešlete Organizátorovi prostřednictvím ikony "Odeslat". Tím Vám bude do registrovaného e-mailu vygenerován odkaz pro ověření e-mailové adresy. Odkaz potvrdíte kliknutím.
Pro dokončení ověření Vašeho účtu je nutné se přihlásit do aukčního systému. Pod ikonou Můj účet (vpravo nahoře) si stáhnete Smlouvu a prohlášení zájemce o účasti v elektronické aukci. Stažený soubor si vytiskněte 2x a oba originály podepište. Jeden podpis nechte úředně ověřit. Obě Smlouvy a prohlášení zájemce o účasti v elektronické aukci spolu s dalšími dokumenty potřebnými k ověření zájemce odešlete Organizátorovi.
Dokumenty potřebné pro ověření a úspěšnou registraci musí být Organizátorovi doručeny nejpozději do 16.00 hod., do dvou předchozích dnů před zahájením elektronické aukce, pokud Organizátor nestanoví jinak.
Ověření podpisu je realizováno prostřednictvím služby CzechPOINT (Česká pošta, pověřený orgán státní správy, notář, matrika). Další úředně ověřené kopie dokumentů včetně nezbytných příloh, vztahujících se k právnickým osobám a fyzickým osobám podnikajících, jež se účastní elektronické aukce pod svým IČ (živnostenský list, resp. aktuální výpis z obchodníku rejstříku, ne starší 3 měsíců, případně plnou moc s úředně ověřeným podpisem, pokud z výpisu z obchodního rejstříku vyplývá, že právnickou osobu zastupuje jiný subjekt, než je uvedený v tomto výpisu) je nutné zaslat v listinné nebo elektronické podobě následujícím způsobem:
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Sken úředně ověřeného dokumentu pozbývá účinku ověření a je tedy neplatný.
Organizátor po přijetí Smlouvy a prohlášení zájemce o účasti v elektronické aukci realizuje kontrolu údajů uvedených v registračním formuláři uživatele. Jedno vyhotovení Smlouvy a prohlášení zájemce o účasti v elektronické aukci (bez úředního ověření) posílá zpět na adresu uživatele. Úspěšná registrace je poté Organizátorem potvrzena odesláním emailu o úspěšné registraci a potvrzena v účtu uživatele.
Jakmile je Váš uživatelský účet aktivován, je možné se účastnit jakékoliv nabízené elektronické aukce.
Registrace je omezena pouze platností Vašich registračních údajů (platnost dokladu totožnosti apod.)
Před přihlášením do elektronické aukce je důležité zkontrolovat si správnost a platnost Vašich údajů, jelikož jejich případná oprava by znamenala opakovat proces úředního ověření a odeslání dokumentů na adresu Organizátora.
Každý ověřený uživatel je povinen bez prodlení upravit a tím aktualizovat údaje ve svém uživatelském účtu tak, aby byly správné a platné před zahájením elektronické aukce, do které má zájem se příhlásit. Změnu lze provést po přihlášení v sekci Nastavení účtu – Změna údajů.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Při provedení změn Vašich registračních údajů a uložení do systému je nutné Váš účet znovu ověřit dle bodu 3 až 4 viz postup registrace uvedený výše.
Přihlášením do elektronické aukce na aukce.policenm.cz se uživatel zavazuje nahlásit bezodkladně jakoukoliv změnu v jeho registračních údajích Organizátorovi.
Dále uživatel bere na vědomí, že v případě škody vzniklé z důvodu nenahlášení změn údajů nenese Organizátor žádnou zodpovědnost.
Právnická osoba k úředně ověřenému registračnímu formuláři PO přikládá i originál nebo ověřenou kopii aktuálního výpisu z obchodního rejstříku či jiného veřejného rejstříku. Výpis nesmí být starší tří měsíců od data vystavení.